Sådan skaber Leadmore® værdi
Management
Leadership
Value
Hvis du behøver support
Professionel bestyrelse
eller advisory board
Strategi og eksekvering
Opkøb, salg eller fusion
Sales excellence
Partnerskaber
og outsourcing
Private equity rejse
Exit eller generationsskifte
Value
Leadership
Management
Hvorfor Leadmore®
Hurtigere og bedre resultater
Varigt kompetenceløft
Lav risiko for modstand
mod forandringer
De rigtige ting bliver
gjort rigtigt
Mere værdi for pengene
Skaber management og leadership balance
Hjælper med at skabe den gode plan om ”hvad” der skal prioriteres og vælges fra
Hjælper med ”hvordan” den gode plan bliver til virkelighed med de rigtige teams
Bringer værdifuld knowhow i øjenhøjde
Bringer 35 års praktisk ledelsesindsigt i øjenhøjde fra store koncerner, private equity
og ejerledet SMV:er
Giver konstruktiv sparring, også som “djævlens advokat”, og hjælper med at udvikle jeres
ledere og medarbejdere
Skaber både retning, råderum og resultater
Hjælper med at sætte tydelige, ambitiøse, men realistiske resultatkrav
Hjælper med at skabe fælles formål, vision, retning, råderum, engagement og ejerskab af planerne
Skaber og eksekverer udviklingsindsatser
Bruger erfaringsbaserede “kogebøger” og kombinerer dem med jeres egen viden, data og erfaringer
Faciliterer udviklingsprocesser i teams. Kombineret med personlig coaching og mentoring
Praktisk og skræddersyet med “pay as you go”
Hurtig til at læse situationen og skræddersy co-creation forløb med “pay as you go” uden store bindende opstartsomkostninger
Fokuserer på både jeres lavt hængende frugter og de langsigtede gevinster, altid med varige
forbedringer in mente
Udvalgte resultater
Har hjulpet 50+ danske og nordiske B2C og B2B kunder, f.eks. Telecom, IT, industriel produktion, Food og Non-food FMCG.
Fusioner i mobil og food virksomheder på tværs af nordiske konkurrenter og virksomhedskulturer.
Resultatturnaround i familiejet food koncern via ny branding, 360 grader restrukturering og innovation.
Maksimering af exit værdierne i private equity-ejet mobil-, software- og emballagevirksomheder.
Vækststrategi i ejerledet food virksomhed baseret på FN’s Verdensmål om bæredygtig udvikling.
Tredobling af omsætning og profit i ejerledet software virksomhed.